גבינת ברי וערמונים לצד קרם ממרח ארטישוק: חוויית האירוח המשרדית עולה מדרגה
כיבוד מהווה חלק בלתי נפרד מכל מפגש עסקי, מ-HAPPY HOUR ועד ישיבת דירקטוריון. אם בעבר חברות הסתפקו בנשנושים מעובדים ומהירים, הרי שכיום הסטנדרט הקולינארי גבוה וכך גם הרצון להרשים ולפנק, ויש לא מעט ארגונים שמארחים אנשים מבחוץ ומזמינים כיבוד למשרד למטרות שונות. מצד אחד, מדובר באמצעי נהדר למשוך ולשמר עובדים ולפנק שותפים אסטרטגיים; מצד שני, זו טרחה שחוזרת על עצמה. האחראים לוגיסטית על הביצוע בפועל נאלצים בכל פעם מחדש להתמודד עם האתגר של גיבוש הקו הקולינרי, בחירת הכמויות לצד הדאגה שההזמנה אכן תגיע בזמן, שכולם באמת ייהנו מהמעדנים שנבחרו ושאלה גם יוצעו בפרזנטציה מרשימה. כי בכל זאת, אנחנו חיים בעידן בו כל מנה מיד מצולמת ועולה לאינסטגרם, כדי שכולם יראו עד כמה משקיעים בארגון בכל ביס.
"לחברות וארגונים גדולים ברור היום שהם צריכים להציע כיבוד משובח, מעבר לסטנדרט – כי כמו שיש להן בתי קפה 'אין האוס' לעובדים עם בריסטה ומטבח משודרג ומאובזר בכל טוב, כך צריך להפתיע ולרגש גם באירועים ויש הרבה מאוד אירועים – מחגים ומועדים ועד ימי הולדת לעובדים, הרמת כוסית וישיבות הנהלה, וצריך להיערך לקראתם בדרך הטובה ביותר", אומר אושרי עמר המייסד והבעלים של רשת מעדניות ופרומאז'ארי, "מן האדמה".
"הבעיה היא שלא תמיד יודעים מהי הכמות הנדרשת לאירוע, כמה זמן מראש להזמין, איזה סגנון של מעדנים להגיש ואיך לשלב בין המטעמים השונים", מתאר אושרי סיטואציה נפוצה בחברות ומסביר כי על מנת לפתור זאת החליט להעלות באתר האונליין של "מן האדמה" פיתוח דיגיטלי אשר מאפשר למי שמתכננים אירוע עסקי להיחשף למגוון אפשרויות של מגשי אירוח. וכך על פי קריטריונים שנבחרו על ידי המשתמש, כמו סוג האירוע העסקי, מספר הנוטלים בו חלק (בוטיק או רב משתתפים) והסגנון המבוקש – ניתן לרכוש מגשי אירוח התואמים את אופי האירוע ומקצרות את זמן החיפוש.
"החבילה עם התוצרים והמעדנים מגיעה עד מקום העבודה וכוללת גם כלי הגשה ומוצרים משלימים, כך שכל מה שצריך זה לפתוח את המארז ולהניח על השולחן בלי טרדות נוספות", אומר אושרי. יש למשל מגש אירוח הנקרא 'חגיגה קטנה במשרד' – שכולל מעין ארוחת בוקר טעימה; או מגש 'יום הולדת לעובד' – מארז שולחן לחמישה (שמתאים ל-5), וכן מארז HAPPY HOUR ל-20 אנשים שבנינו על פי ניסיון קודם. אם זקוקים לכמות גדולה יותר, ניתן להזמין כמה מארזים מכל סוג. ובכל מקרה, המטרה היא לייצר חוויה אישית באווירת בוטיק בלי לצאת מהמשרד וללא נוכחות של קייטרינג".
למגוון מגשי אירוח ומארזים לאירועים משרדיים הקליקו כאן>>
"הטעם המקומי השתנה"
הנגיעה בעולם מעדני הבוטיק טבעית לאושרי שהוא בהסמכתו פרומז'ארי (מומחה בתחום הגבינות – ק.ד) ופועל בתחום מזה כ-15 שנה. בשנת 2008 הקים את "מן האדמה" המונה היום שני סניפי קונספט – בכפר סבא ונתניה א.ת. פולג וכן סניף מעדניה אונליין. לדבריו, "הצרכן הישראלי עבר שינוי בכל הקשור לעולם הגבינה. "בישראל תרבות הצריכה השתנתה במרוצת הזמן. בעבר היה נהוג לאכול גבינות סטנדרטיות ואילו היום התפתח סגנון חיים שנפוץ יותר במדינות אירופאיות קרות ועלה הביקוש לגבינות מיוחדות ובלתי שגרתיות, אך כאלה המותאמות לחך הישראלי.