ממרחים לאירוח – טעם משובח בכל ארוחה

בלוג / ממרחים לאירוח – טעם משובח בכל ארוחה

מזמינים את החברים והמשפחה לארוחה? ודאי כבר חשבתם על הכל.

 החל מגבינות משובחות, דרך לחמי מחמצת חמימים ופריכים ועד היין שתגישו לאורחים שלכם.

אך האם חשבתם על הממרחים האיכותיים שאתם רוצים לשלב בשולחן שלכם? מאמר זה יעסוק בתפקידם של הממרחים, מהן הדרכים הטעימות ביותר להשתמש בהן ואילו ממרחים כדאי לכלול בארוחת הבוקר.

מהו ממרח? 

ממרח הוא סוג של מזון המשמש בדרך כלל כתבלין או תוספת. זהו פריט מזון שניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות, כמו למרוח אותו על לחם או קרקרים, להשתמש בו כמטבל או להוסיף אותו למתכון לטעם.

יש לומר כי ממרחים יכולים להיות מתוקים או מלוחים. ניתן להכין ממרחים ממגוון רחב של מרכיבים, כגון פירות, ירקות, אגוזים ומוצרי חלב. דוגמאות נפוצות של ממרחים כוללות ריבות, ממרחי אגוזים, ממרח שום, עגבניות מיובשות ועוד.

איך משתמשים בממרחים? 

ישנן דרכים רבות להשתמש בממרח, הנה מספר רעיונות:

  • על טוסט – אחת הדרכים הקלאסיות ביותר להשתמש בממרח היא על טוסט. צולים פרוסת לחם, מורחים עליה את הממרח האהוב עליכם ונהנים!
  • בכריכים: ממרחים הם תוספת נהדרת לכריכים, ומוסיפים טעם ולחות לכריך יבש. בין אם אתם מכינים כריך גבינה קלאסי או כריך בשר מהודר, ממרחים הם דרך מצוינת להפוך את הכריך שלכם לכזה שישאיר טעם של עוד.
  • עם קרקרים: ממרחים מושלמים לנשנוש, וניתן ליהנות מהם עם קרקרים או חטיפים אחרים.
  • בתור מטבל: ממרחים מסוימים יכולים לשמש כמטבלים, במיוחד אם הם עבים וקרמיים.

 

מטבלים לארוחת בוקר 

אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, מאחר והיא זו שמעניקה לגוף את האנרגיה הדרושה לו להמשך היום. אחת הדרכים להפוך את ארוחת הבוקר למזינה ומהנה היא באמצעות ממרחים שיוסיפו טעם ובריאות לארוחה שלכם. הנה מספר דוגמאות פופולריות לממרחים שניתן לשלב בארוחת הבוקר:

  • ממרחים מלוחים – קצרה היריעה מלהרחיב על כל סוגי המטבלים המלוחים, אך הנה מספר מטבלים פופולריים שכולם אוהבים:
  • ממרח שום – ממרח שום הוא אופציה נהדרת לחובבי השום. הוא עשוי בדרך כלל משום קלוי, שמן זית ועשבי תיבול כגון פטרוזיליה או טימין. זהו ממרח נהדר לטוסט או בייגל, ויכול לשמש גם כמטבל לירקות.
  • ממרח פסטו – ממרח זה הוא ממרח חובה למי שאוהב את טעם הבזיליקום. הוא עשוי בדרך כלל מבזיליקום, שום, צנוברים וגבינת פרמזן. אפשר למרוח אותו על גבי פרוסת לחם או להשתמש בו כמטבל.
  • טפנד – מוצר זה עשוי מזיתים, שום ושמן זית. ניתן להשתמש בו כמטבל או כממרח.
  • ממרחים מתוקים – אם הגעתם לשלב הקינוחים ומתחשק לכם נגיעה מתוקה, הנה שתי אופציות נהדרות:
  • חמאה בשילוב אגוזים – חמאת אגוזי לוז, בוטנים, פיסטוק, שקד – כל אלו הן סוגים שונים של חמאות אשר משמשות כממרחי ארוחת בוקר קלאסיים עשירים בחלבון ושומנים בריאים. ניתן למרוח אותן על טוסט, לערבב אותן בתוך שייק, או להוסיף אותן ביוגורט עם שיבולת שועל לארוחת בוקר בריאה במיוחד.
  • ריבה – מדובר בממרח מתוק עתיק יומין. ריבה מגיעה במגוון רחב של צורות, החל מריבת תות שדה ועד ריבת בצל. ניתן למרוח אותה על טוסט או להשתמש בה כתוספת ליוגורט או שיבולת שועל.

 

מן האדמה – ממרחים משובחים ואיכותיים 

כאשר מדברים על ממרחים, מתכונים קיימים בשפע באתרי האינטרנט השונים. כלומר, ישנה אופציה להכין ממרחים ביתיים, אך עם שפע כה רחב של ממרחים איכותיים מוכנים במחירים משתלמים, למה להסתבך עם מתכון ממרחים?

אם אתם מחפשים ממרחים איכותיים וטעימים – הגעתם למקום הנכון. מן האדמה היא הפרומאז'רי של כולם. אנו מתמחים בגבינות ויין ומציעים סל מעדניה רחב ומגוון. תוכלו למצוא שפע ממרחים שיעניקו לארוחה שלכם את תוספת הטעם המושלמת. חשוב לומר כי שירות אדיב, הגינות ויושרה הם נר לרגלינו ואנו מכוונים לערך מוסף עבור לקוחותינו. אנו עובדים סביב השעון על מנת לאתר את המוצרים האיכותיים ביותר ולהנגיש אותם במחיר משתלם עבור קהל לקוחותינו. אם אתם מעוניינים לרכוש את מוצרינו, ניתן להגיע לאחד הסניפים או להזמין בצורה קלה ומהירה דרך האתר הנגיש שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 09-7926699. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אולי יעניין אתכם גם

הסל שלי 0.00

ריקון סל

אין מוצרים בעגלה.

שנייה לפני שמסיימים,

אולי תרצו להוסיף גם…

טחינה 'מן האדמה'

29.90 plus icon minicart
ליח'(950ג')

שמן זית בלדי

46.90 plus icon minicart
ליח'(750מ'ל)
מן האדמה
Open chat
מסתדרים?
שלום :) אפשר לעזור?