ארוחה חלבית גדולה וחגיגית – כל מה שחשוב לדעת

בלוג / ארוחה חלבית גדולה וחגיגית – כל מה שחשוב לדעת

מפגשים משפחתיים, הרמת כוסית בחברה, חגיגה עם חברים טובים –  אין ספק כי ארוחות חגיגיות הן תמיד סיבה למסיבה. יין טוב לצד גבינות משובחות ולחמים חמימים יכולים להפוך כל אירוע לחוויה בפני עצמה. חשוב לומר כי בין אם מדובר על ארוחה בשרית ל 20 איש, אירוח חלבי ל 30 איש או ארוחה מצומצמת בחיק המשפחה – חשוב לתכנן זאת נכון. אם אתם מתכננים ארוחה ל 20 איש אך לא יודעים איך להתחיל, מאמר זה נכתב במיוחד עבורכם.

מארזי אירוח – הפתרון המושלם עבור אירוח חלבי ל 20 איש

אם בעבר אנשים היו עומלים שעות רבות בהכנת האירוע, הרי שכיום, ישנם פתרונות נהדרים אשר יכולים להקל על האירוח שלכם. אם אינכם רוצים להתעסק ברכישת המוצרים, החיתוך וההגשה – שימוש במארזי אירוח חלביים יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם. למעשה, מדובר במגשי אירוח חלביים מוכנים מראש – כך שלכם, נותר רק להגיש. עם השפע הקיים, תוכלו ליצור שולחן עשיר ומגוון שישביע את התיאבון של כולם. אם אתם מתכננים להשתמש במגשי הגשה חלביים באירוע הקרוב שלכם, ישנם מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון כדי להבטיח אירוע מוצלח ומהנה:

  • הגבלות תזונתיות – כאשר אתם מתכננים תפריט לאירוח 20 איש או יותר, הקפידו לשאול את האורחים לגבי מגבלות תזונתיות או אלרגיות. ייתכן שיהיה עליכם לכלול אפשרויות ללא גלוטן, ללא אגוזים, ללא מוצרי חלב או צמחוניים – זאת בכדי להתאים את המאכלים לצרכים של כולם.
  • כמות –ארוחה חלבית ל 30 איש לא דומה לארוחה ביתית, בייחוד בשל כמות האנשים. לכן, הקפידו לחשב את כמות האוכל שאתם צריכים להגיש לפי מספר האורחים. ככלל אצבע, תכננו לפחות 2-3 מנות לאדם. ודאו שיש לך מספיק אוכל לכל האורחים שלך. חשב כמה אוכל אתה צריך בהתבסס על מספר האנשים שאתה מצפה, והוסף עוד קצת ליתר ביטחון.
  • מגוון – כאשר אתם רוכשים מארזים לאירוח, חשוב לוודא כי הם מכילים מגוון מאכלים, זאת בכדי לתת מענה לטעמים והעדפות שונות, כולל אפשרויות מתוקות ומלוחות.
  • אופן הגשה –האופן שבו אתה מציג את מגשי ההגשה החלביים שלך יכול לעשות הבדל גדול במידת התיאבון שהם נראים לאורחים שלך. השתמשו בפלטות הגשה אטרקטיביות וסדרו את פריטי המזון בצורה אסתטית כדי להפוך אותם למושכים יותר.

מארזים חגיגיים– רק אצל המומחים במן האדמה 

אם אתם מתכננים אירוע עם תפריט חלבי ל 30 איש ויותר – הגעתם למקום הנכון. מן האדמה היא הפרומאז'רי של כולם. אנו מתמחים בגבינות ויין ומציעים סל מעדניה רחב ומגוון. תוכלו למצוא אצלנו מארזים חגיגיים הכוללים מוצרים מתוקים ומלוחים זה לזה זה. בין היתר הקופסאות כוללות סוגי גבינות, לחמים פריכים, קרקרים מיוחדים, ריבות טעימות, יינות משובחים ומטבלים שלא תרצו להפסיק לאכול. אם תרצו לשלוח מתנה לאדם אהוב, תוכלו לשלוח מארז מתוק במיוחד עם השוקולדים האיכותיים ביותר. חשוב לומר כי שירות אדיב, הגינות ויושרה הם נר לרגלינו ואנו מכוונים לערך מוסף עבור לקוחותינו. אנו עובדים סביב השעון על מנת לאתר את המוצרים האיכותיים ביותר ולהנגיש אותם במחיר משתלם עבור קהל לקוחותינו. אם אתם מעוניינים לרכוש את מוצרינו ניתן להגיע לאחד הסניפים או להזמין בצורה קלה ומהירה דרך האתר הנגיש והמאובטח שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 09-7926699. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אולי יעניין אתכם גם

הסל שלי 0.00

ריקון סל

אין מוצרים בעגלה.

שנייה לפני שמסיימים,

אולי תרצו להוסיף גם…

טחינה 'מן האדמה'

29.90 plus icon minicart
ליח'(950ג')

שמן זית בלדי

46.90 plus icon minicart
ליח'(750מ'ל)
מן האדמה
Open chat
מסתדרים?
שלום :) אפשר לעזור?