הרמת כוסית לראש השנה – רעיונות מיוחדים לכיבוד 

בלוג / הרמת כוסית לראש השנה – רעיונות מיוחדים לכיבוד 

ראש השנה הוא אחד החגים החשובים בלוח השנה היהודי. תקופה זו היא זמן נהדר להתחדשות וחגיגה. לכן, כאשר מדברים על דרך לציין את ראש השנה – הרמת כוסית במשרד היא הפופולרית ביותר. אירוע זה הוא דרך להביע איחולים לשנה הקרובה בפן האישי והמקצועי לעובדים שלכם. אם אתם מתכננים הרמת כוסית לראש השנה ולא יודעים היכן להתחיל, מאמר זה יסקור רעיונות מיוחדים שיהפכו את אירוע הרמת כוסית ראש השנה במשרד שלכם לכזה שעוד לא היה כמותו.

 

הרמת כוסית לשנה החדשה – ארגון השולחן 

ארגון הרמת כוסית לכבוד ראש השנה מתחיל מהפרטים הקטנים. כדאי לערוך את השולחן במפה לבנה, שכן הצבע הלבן מסמל טוהר והתחדשות. בנוסף, ניתן להשתמש בכלי שולחן כסף או זהב כדי להוסיף נופך של אלגנטיות וסמליות לשולחן. החלק המרכזי צריך לכלול פירות וירקות העונה, כגון תפוחים, ענבים ורימונים, כמו גם פרחים או נרות.

 

כיבוד להרמה כוסית לראש השנה – על מה חשוב להקפיד? 

מבחינת האוכל, ישנם מאכלים מסורתיים רבים שאוכלים במהלך ראש השנה. חלק מהפופולריים ביותר כוללים תפוחים טבולים בדבש, רימונים ולחם חלה עגול. מאכלים אלו נאכלים כדי לסמל מתיקות ושפע. לצד סמלי החג וכוס היין, ודאי תרצו לפנק את העובדים שלכם במטעמים נוספים. יש לומר כי מאכלים נכונים יכול להפוך כוס יין טובה לטובה אפילו יותר. הנה מספר דוגמאות למאכלים שישתלבו נהדר בהרמת הכוסית שלכם:

  • מגשי גבינות – כשמדובר בהגשת אוכל להרמת כוסית או למפגש חגיגי, חשוב לשמור על כך שהמאכלים יהיו נוחים לאכילה. מאכלי אצבעות הם תמיד להיט, מכיוון שהם מאפשרים לאורחים לשוחח זה עם זה בלי לשבת לארוחה מלאה. אחד ממאכלי האצבע הקלאסיים והרב-תכליתיים להגשה עם הוא כמובן גבינה. פלטת גבינה היא מאכל קלאסי לשילוב עם יין, ויש לכך סיבה טובה. הגבינה הנכונה יכולה להשלים את טעם היין, ולהיפך. גבינה היא מאכל אהוב אשר מגיע במגוון רחב של סוגים וטעמים, כך שכל אחד יכול למצוא טעם שהוא מתחבר אליו.
  • לחם/קרקרים –לחם או קרקרים משתלבים נהדר עם מגוון רחב של ממרחים ומטבלים. בין אם תבחרו להגיש בגט פריך, פוקצ'ה רכה ונימוחה, או כמה פרוסות מחמצת טריות, לחם הוא תמיד אופציה נהדרת באירוע של הרמת כוסית.
  • ממרחים – כדי להפוך את הלחם והגבינות לטעימים עוד יותר, כדאי להגיש אותם עם כמה ממרחים או מטבלים טעימים. בין האפשרויות הפופולריות ניתן למצוא ממרח שום, ממרח פלפלים, חמאת כמהין, טפנד זיתים, עגבניות מיובשות, ריבת בצל, קרם ארטישוק ועוד.

 

מארזים חגיגיים להרמת כוסית – רק אצל המומחים במן האדמה 

אם אתם מתכננים אירוע הרמת כוסית לשנה החדשה – הגעתם למקום הנכון. מן האדמה היא הפרומאז'רי של כולם. אנו מתמחים בגבינות ויין ומציעים סל מעדניה רחב ומגוון. תוכלו למצוא אצלנו מארזים חגיגיים הכוללים מוצרים מתוקים ומלוחים זה לזה זה. בין היתר המארזים כוללים סוגי גבינות, לחמים פריכים, קרקרים מיוחדים, ריבות טעימות, יינות משובחים ומטבלים שלא תרצו להפסיק לאכול. חשוב לומר כי שירות אדיב, הגינות ויושרה הם נר לרגלינו ואנו מכוונים לערך מוסף עבור לקוחותינו. אנו עובדים סביב השעון על מנת לאתר את המוצרים האיכותיים ביותר ולהנגיש אותם במחיר משתלם עבור קהל לקוחותינו. אם אתם מעוניינים לרכוש את מוצרינו ניתן להגיע לאחד הסניפים או להזמין בצורה קלה ומהירה דרך האתר הנגיש והמאובטח שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 09-7926699. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אולי יעניין אתכם גם

הסל שלי 0.00

ריקון סל

אין מוצרים בעגלה.

שנייה לפני שמסיימים,

אולי תרצו להוסיף גם…

טחינה 'מן האדמה'

29.90 plus icon minicart
ליח'(950ג')

שמן זית בלדי

46.90 plus icon minicart
ליח'(750מ'ל)
מן האדמה
Open chat
מסתדרים?
שלום :) אפשר לעזור?